כאבים ללא ממצאים

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה

07/03/2011 | 21:10 | מאת: עינב

כאבים בגב וברגליים. נובמבר 2008 אובחנו שברי מאמץ.(צבא) מעבר לזה לא נבדקו דברים אחרים אחרי תלונות נוספות גם לאחר חצי שנה.. מספטמר 2009 CRP גבוהה אך בבדיקת ראומוטולוג פעמיים בזמנים שונים לא נימצא דלקת. ובמיפוי עצם נימצא דלקת ביד ולא נימצא כלום ברגליים. אחרי בירור באינטרנט ביקשתי ללכת לנוירולוג, ששלחה אותי לE.M.G CT. E.M.G - נימצא נזק שורשי בL5-S1. CT - נימצא תקין. נישלחתי לעשות MRI, גם זה נימצא תקין. CRP עדיין מעט גבוהה. יש לציין שאני הולכת עם מדרסים כבר כמעט שנתיים. יש לי פלטפוס ובנוסף גמישות יתר, קשת גבוהה שמשתתחת עם העמידה?! משהו כזה. עברתי את כל הבדיקות והרופאים האפשריים שאני יודעת עלהם, מה עושים עכשיו? אני עדיין סובלת מהכאבים האלה, יש לציין שבעבר(לפני הצבא(2008) לא היו לי כאבים. אני משתגעת, מתוסכלת, לא יודעת מה לעשות... אשמח לקבל כל תגובה ועצה. תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

האם את מצפה לתשובה רצינית, לאחר שעברת את "כל הרופאים והבדיקות האפשריות" כהגדרתך, וכל זאת מבלי שנבדקת וראיתי את ההדמיה בעצמי ????

08/03/2011 | 09:45 | מאת: עינב

התכוונתי מבחינת רופאים מומחים ובדיקות וצילומים, נבדקתי ע"י ראומוטולוג, אורטופד, נוירולוג... הרופא משפחה לא יודע מעבר לזה מה לבדוק עוד... מה אתה אומר שיכול להיות שיש דברים שמישהו אחר לא ראה בCT/MRI ורופא אחר יראה?

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה