שחלות פוליציסטיות ודיקור

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית

26/01/2014 | 15:32 | מאת: אלמונית

היי, מנסיונך העשיר אשמח לדעת תוך כמה זמן בממוצע דיקור סיני יכול לעזור לקליטת הריון? בת 27 בעלת שחלות פוליציסטיות. טיפול רביעי בדיקור. שומרת על תזונה ומשקל ולוקחת שיח אברהם. שיח אברהם כמוסות, כמה היית ממליצה ביום?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך מטופלות רבות שלי שהיו להן שחלות פוליציסטיות נקלטו אפילו בחודש הראשון לטיפול, ואחרות נזקקו למספר חודשי טיפול. קשה לקבוע מראש. כמובן שככל שהגוף נמצא במצב רחוק יותר מאיזון , כך בהתאמה יקח זמן ארוך יותר לטפל ולאזן. בד"כ אני מתאימה גם פורמולה הומוטוקסיקולוגית ספיפית על מנת להסדיר את הביוץ, עם / בלי שיח אברהם. בד"כ ממליצה על שיח אברהם בתמצית - ספיגה טובה יותר. בשורות טובות M.A. DIP. ACU מיכל שלזינגר רפואה סינית אינטגרטיבית התמחות בגינקולוגיה ופוריות גוף-נפש WWW.HEALTHYLIVING.CO.IL דיקור, צמחים, הומוטוקסיקולוגיה, אייפק, תטא הילינג, NLP, פרחי באך

02/02/2014 | 09:59 | מאת: אלמונית

היי שוב, תודה על התשובה. התחלתי למדוד החודש חום שחר. אני כבר ביום ה 18 החום שחר שלי ביום ה13 ירד ל 36.0 ועלה חזרה ל36.3 (החום שהיה לי מתחילת הווסת). והוא ממשיך על 36.3 ולא עולה מעבר.. מזה זה אומר? האם יש לו עוד סיכוי לעלות לחום יותר גבוה? האם זה תקין שהוא נשאר על החום הזה? תודה מראש שוב!!

מנהל פורום גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית