שאלה בקשר לצילום וזיהוי בפה

דיון מתוך פורום  פריודונטיה, מחלות חניכיים ושתלים דנטלים

03/01/2019 | 18:34 | מאת: שירי

שלחו אותי לצילומים של סטטוס מקביליות במכון בגלל בעיה מציקה באיזור וראו שהצילומים מזמן לא עדכניים ומעדיפים שבאותה הזדמנות נבדוק כם אם הכל בסדר ולא נוצרה עוד בעיה ושנדע כי זה כבר כמה שנים שלא עשיתי. אמורה לקבוע תור וללכת בודקת השאלה אני זוכרת שזה הרבה צילומים ששמים פה ויש לי רפלקס הקאה מוגבר ואפילו בטיפול עוברת הרבה פעמים עם הפסקות מדי פעם במקומות שקשה מה אפשר לעשות כדי להקל ואם יש איזה קשר לשעה שאעשה למצב שזה יותר קל או יותר קשה ובאחד השיניים אף יש כתר זמני זה יכול להקשות על הצילום? וגם באופן כללי למה יותר טוב צילומים כאלה מפנורמי והאם אם יש דלקות ובעיות בחניכיים שלא רואים אלא עמוק יותר ורציני גם רואים?

לקריאה נוספת והעמקה

צילום סטטוס מדויק יותר מפנורמי לצורך איבחון מחלת חניכיים. במידה ולא תצליחי לעמוד בזה יעשו לך צילום פנורמי וצילומי נשך ואולי צילום בודד של שיניים רלבנטיות

03/01/2019 | 21:07 | מאת: שירי

אנסה לעבור רוצים את כל הפה כי גם לא נעשה מזמן וגם לפני שהולכים לעשות טיפול. האם גובה כותרת , דלקת חניכיים ודלקת בשורש ואפילו סדקים ושברים גם נותן תשובה טובה יותר והאם יש משהוא אולי לעשות לפני כדי לעזור ועוד שאלה באחד השיניים יש כתר זמני זה גם יכול להקשות על הצילום?

כתר זמני לא מקשה על הצילום סטטוס מדוייק יותר מפנורמי

04/01/2019 | 13:03 | מאת: שירי

והאם מזהה גם לחצים או תקינותם של שתלים ואו כתרים רגילים או כתרים על שתלים אם יש בעיות וגם דלקות חניכיים ואפילו אבנית תת חניכית המצריכה טיפולים חדשים או החלפת ישנים?

מנהל פורום פריודונטיה, מחלות חניכיים ושתלים דנטלים