טחורים וספורט
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן אני בן 36, בריא בד"כ, עוסק הרבה בספורט. לאחרונה החלתי להתכונן למרתון, ולאחר ריצת 25 ק"מ "צצו" טחורים מעיקים. כבר יומיים אני סובל מהתופעה (למרות שאין כאבים חזקים או דימום - גם לא בעשיית צרכים). שאלותיי - האם ניתן להמשיך להתאמן? האם יש שיטה להקלת המצב? האם ייתכן שהמצב רק זמני? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גילי, תמשיך לרוץ. לא הוכח שטחורים מחמירים בפעילות גופנית אירובית אלא אם מדובר על הרמת משקולות וכד'. תקפיד לשתות הרבה ושלא תהיה עצירות. אמבטיה (לא מקלחת) עם מים חמים יכולה לעזור, ורוב הסיכויים שזה יחלוף. בהצלחה