כאבים בצד שמאל לאחר כריתת מעי דק מורחב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר רפאל, הנני בת 32 שנתיים לאחר כריתת מעי דק עקב NET, אך ורק לאחר ניתוח התחילו כאבים בצד שמאל של מותן, שנהיה רגיש לקור ולמזגנים, מה שגורם לשלשולים (ללא קשר לתזונה או שתי). כל הבדיקות הדמיה תקינות, כולל סונר דרכי שתן, כדורים ואנטיביוטיקה נגד דלקת לאחר ניתוח עוזרים אך לאחר תקופה הכאבים חוזרים. חימום המותן או פעילות גופנית בעת כאבים משפרים מצב אך לא תמיד יש אפשרות לכך (לא בזמן עבודה), יותר מציק שלשולים נוזליים. חשוב לציין שלפני ניתוח לא סבלתי מתופעה הזו. מאוד אשמח לכיוון כי התייאשתי, האם זה כרוני או ניתן לטיפול? תודה מראש
לאור התלונות הייתי ממליץ על בדיקת קולונוסקופיה כדי לברר את המעי הגס. כריתת קטע מעי דק אינו מסביר את התלונות שלך