מה עושים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 82 לפני 5 שנים קולונסקופיה מעי גס תקינה. כיבי תריסריון עם דימום שפסק לפני שנתים וחצי. תפקודי כבד תקינים. לפני שנתיים התקפי שלשול לא מוסברים. פעם בשבוע בבת אחת לפרק זמן קצר ונפסק. במהלך השבוע יציאות תקינות רגילות פעמיים ביום . מזון שומני נראה שרגיש אליו. מזון חלב גם. בדיקות מעיים חידקים פרזיטים שלילי. אין דימום. שבץ קל בגזע מח לפני 8 חודשים . מה יכולה להיות הסיבה להתקפי שלשול אלה אוכל מזון מוצק כל הזמן לא נוזלי. ירידה קלה במשקל מ62 ל58. לא ניתן לעשות קולונסקופיה עקב השבץ. מה ניתן לעעשות. משתמש בסטופיט סימפטומטית.
אלי שלום, את שאלתך כדאי להפנות לגסטרואנטרולוג שהוא מומחה לבעיות ומחלות מערכת העכול. קולונוסקופיה אינה נדרשת אצלך מכיון שהתלונה אינה מתאימה למחלה של המעי הגס.