כבר כחצי שנה אני סובלת מעוויתות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב, כבר כחצי שנה אני סובלת מעוויתות בבטן 20-30 דקות אחרי הארוחה, כאשר משתחררות אחרי היציאה (התחיל ממזון מסוים, וכרגע תוקף גם למזון קל לעיכול). כך בממוצא יש יציאות 5-6 פעמים ביום, לפעמים שילשולים וכאבים בפי הטבעת. לפני כ-4 שנים עברתי כריטת כיס המרה עקב אבנים בכיס המרה. לפני כ-8 שנים - פונדפליקציית ניסן עקב בקע שערפתי. בבדיקת קולונוסקופיה לא מצאו בעיה מלבד הטחורים הפנימיים. קיבלתי מרופא גסרו תרופה - אינזימי הלבלב, שגרמה לי לעוויתות חזקות מאוד ושילשול, הפסקתי לקחת אותה. האם קיימת בדיקה המקיפה למערכת עיכול? שמעתי וקראתי על בדיקות צואה המקיפות הנשלחות לגרמניה. אשמח לכל עזרה האפשרית! תודה רבה, גליה
עלייך להתייעץ עם מומחה לגסטרואנטרולוגיה. התיאור שלך מתאים לתסמונת מעי רגיז אך יש בדיקות שצריך לעבור-בדיקת רגישות לחלב ולשלול אפשרות של מחלת צליאק (רגישות לגלוטן)