מודאגת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . שמי דין ואני בת 23 בשנה האחרונה הבחנתי בכאב בבטן העליונה בצד שמאל . תחילה הכאב היה עמום ולא מורגש ממש אך בשלושת החודשים האחרונים הכאב עמום אך כואב מאוד ומורגש בו זמנית .. מרגיש כאילו הכאב פנימי . בנוסף כבר חודשיים שהיציאות שלי שונות מאוד - כאבי בטן חזקים מופיעים לצד שלשול צהוב כמעט לבן . תחילה חשבתי שהשלשול יעבור ואיתו כאבי הבטן אך כרגע אני לחוצה .. אני יודעת ששלשול שמתמשך תקופה כזו ארוכה מעיד במקרה הטוב על זיהום ובמקרה הרע אפילו על פוליפ גידולי . רציתי לדעת לפי התסמינים שציינתי מה דעתך בנושא ? האם יש סיבה לדאגה ? ( לא יודעת אם קשור אבל אציין בכל זאת שבלחי ימין שלי קיים גוש קשה בצבע העור כבר שנה שלמה , לפני שבוע הבחנתי שהגוש גדל .. לא הולכת לבדוק כי מתארת לעצמי שזה גוש שומן אבל האם צריך לגשת לביופסיה ? הגוש לא מכאיב רק לפעמים קיימת תחושה מקומית של הרדמה )
את הגוש בלחי כדאי שיבדוק רופא כירורג או רופא עור. באשר לתלונות הבטניות והשינוי ביציאות- פני לבדיקת רופא גסטרואנטרולוג. הסיכוי למחלה סרטנית בגילך הוא קלוש אך יש מצבים/מחלות אחרים הדורשים אבחון וניתנים לטיפול תרופתי (החל מתסמונת מעי רגיז ועד מחלת מעי דלקתית).