פיסטולה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר פרסון שלום. עברתי מספר רב של ניתוחים לתיקון פיסטולה ואבצסים ונותרתי עם פתח כזה מפריש מזה מספר שנים. בדרך כלל אנחנו חיים בשלום אך לאחרונה מזה כחודש הפתח הזה או הפצע כמו אני קוראת לו מגרד שורף וכואב לי נורא. במקרים כאלו סינטומצין היה עוזר אך הפעם כלום לא עוזר. אני מיואשת לא יודעת מה הולך שם.. זה לא כאבים של אבצס חשוב לציין. מלבד אמבטיות יש מה לעשות? אולי יש שם זיהום? אני אציין גם שהכאב מתגבר לאחר יציאות. אני בקופת חולים מאוחדת. יש דרך להגיע אליך לבדיקה? תודה מראש.
שלום רותם, קשה לתת ייעוץ רציני בלי בדיקה גופנית ובדיקה של כל הרקע הניתוחי שלך. אני עובד עם הכללית ועם מכבי. מבוטחים אחרים יכולים להגיע אלי רק באופן פרטי.
אוקיי, לאיזו מרפאה ניתן להגיע באופן פרטי? בחי קשר, אני מטופלת שלך.