שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי אצלך מספר פעמים. בפעם הראשונה אבחנת פיסורה (לא ראית אותה) ונתת לי ניפדיפין לחודש וחצי. לאחר חודש וחצי הייתה הקלה אולם לא מלאה ואמרת לי להמשיך עוד חודש וחצי. הפעם רשמת כי אתה לא רואה פיסורה. לאחר חודש וחצי עדיין אין ריפוי מלא ורשמת לי רקטוג'סיק לחודש וחצי. הפעם רשמת אין פיסורה - anal sapsm. לאחר שבועיים ברקטוג'סיק אין שיפור כלל. מה האופציות שלי? האם ניתן לנתח למרות שלדעתך אין פיסורה?
ערב טוב, אם אין שום שיפור עם שימוש בשתי המשחות האלה, ההמלצה היא על ניתוח. למרות האמור, חשוב לזכור שפיסורה איננה מחלה שמסכנת את החיים, והחולה יכול להחליט למרוח את המשחות לתקופה ממושכת ולקוות לשיפור.