פיסורה?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 42-לפני כשנתיים החלה פיסורה, שחלפה לאחר מספר חודשים, לאחר שהניפדיפין הוחלף ברקטוג'סיק. בינואר שעבר חזרה, עם תקופות הקלה-כאשר כל ערב נלקח נורמלקס. בעת האחרונה החלו הכאבים מספר שעות לאחר יציאת הבוקר- ובעיקר לאחר שתיית קפה, או מאכלים מסוכרים. האם העובדה שהכאב מתחיל מספר שעות לאחר היציאה, והוא לעיתים תלוי מזון ושתיה -קשור בפיסורה? האם העובדה שאני מושך הניתוח יותר משנה תקטין סיכויי הצלחתו בעתיד, ככל שיידרש? תודה.
שלום רב, אם יש פיסורה, אז סביר להניח שהכאבים הם ממנה. אין קשר בין זמן ההמתנה לסיכויי ההצלחה של ניתוח לפיסורה. לדעתי, אם למרות הטיפול עדיין יש כאבים, אז הסיכוי שהפיסורה תחלים רק עם טיפול במשחות הוא נמוך.