שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית, תודה על תשובותך המפורטות לציבור המשתמשים בפורום שלך. תבורך. שאלתי, מתי הפרוקטולוג נותן נפידיפין 0.2 ומתי נותנים נפידיפין עם ISDN . האם השני במקרים של פיסורה עמוקה ,עקשנית יותר? ועוד, אמבטיות פושרות 2,3 פעמים ביום, משחררות השריר לצורך הריפוי,או שרק הקלה על הכאבים? והאם לצורך העניין ישיבה על 40 דקות ולא 20 תעזור יותר בריפוי?תודה לך דוקטור
שלום שרה, ISDN זה חומר שמבוסס על ניטרוגליצרין, ואחת מתופעות הלוואי שלו היא כאבי ראש. אני בד"כ נותן ניפדיפין ללא ISDN ואם זה לא עוזר, עובר לרקטוג'סיק שמכיל רק ניטרוגליצרין. אין מניעה לשבת באמבטיה אפילו יותר מ-40 דקות כל עוד המים חמים. ההרפייה של השרירים גם מקלה על הכאבים וגם מזרזת את הריפוי - זרימת הדם משתפרת בסביבת פי הטבעת והפיסורה מחלימה יותר מהר.