רגישות בתוך פי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר טיפול מסודר בפיסורה באמצעות רקטוג'סיק למספר חודשים, נשארה רגישות בתוך פי הטבעת, שמתבטאת בתחושת גירוי ביציאה או בתחושת כאב פנימי בתוך פי הטבעת בישיבה ארוכה. בהפסקות בישיבה הכאב נחלש ואף נעלם אך חוזר עם חזרה לישיבה. פרוקטולוג אבחן שכבר אין פיסורה ואין ממצאים אחרים. טיפול בפרוקטופואם פעמיים ביום לשבוע מקל מאוד וכמעט מעלים את הבעיה כבר תוך ימים בודדים, אך שבוע לאחר תום הטיפול זה חוזר. מה אפשר לשקול לעשות ?? תודה
שלום אלעד, הייתי מתייעץ עם גסטרואנטרולוג. פרוקטופואם הוא קצף על בסיס סטרואידים שיכול לטפל בסוגים רבים של כאב ורגישות, אך בעיקר בכאלה שקשורים לדלקת. אם ההשפעה שלו כל כך טובה, צריך לשלול תהליך דלקתי ברקטום שלך, וזאת ע"י ביצוע קולונוסקופיה.