פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר טיפול של שלושה שבועות עם ניפדיפין עברה הפיסורה. למרות שהמשכתי עם הטיפול (4 פעמים ביום) חודש נוסף פתאום התחיל לחזור הכאב המוכר אולם בדרגה פחותה בהרבה. בימים אלה מסיים 12 שבועות של טיפול בניפדיפין ואני עדיין עם כאב מסוים. מעוניין לנסות רקטוג'סטיק (למרות תופעות הלוואי המפחידות). האם אתה ממליץ? האם רופא משפחה יכול לרשום את המשחה? הייתי ממתין לתור שלי אצלך אבל הוא עוד חודש וחצי... תודה
שלום אבי, רופא משפחה יכול לרשום כל מרשם כולל רקטוג'סיק. יש למרוח פעמיים ביום, כמות קטנה (בערך בגודל של אפון). אם יש כאבי ראש - להפחית את הכמות לגודל של בערך גרגר אורז. בהצלחה.