כאב בעצם הזנב אחרי 3 אבצסים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 22, בחור בריא, בשנתיים האחרונות התחילו לי בעיות של אבצס בלחי השמאלי של הישבן, למעלה, האבצס חזר על עצמו 3 פעמים באותו המקום, פעם ראשונה ובשנייה ניקזו את האבצס, ובפעם השלישית לא היה צורך לנקז אלא קיבלתי טיפול אנטיביוטי וזה עבר. אחרי חודשיים מאז האבצס האחרון צצו לי בימים האחרונים כאבים בעצם הזנב, ממש קרוב לאזור של האבצס... מה עליי לעשות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, ראשית, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל ללא אינטרנט. הייתי מתחיל באנטיביוטיקה שוב וניגש לבדיקת כירורג / פרוקטולוג בהקדם. בהצלחה.