מההודעה מתחת....
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר פרסון, תודה רבה על ההתייחסות שלך. ניסיתי נורמלקס 2 מנות יחד עם קונסיל עזר לי לכמה ימים וכשירדתי רק ב-20% לא הצלחתי להפיק צואה. כרגע לוקחת תוסף טבעי משלשל אם לקחת כל יום שלשול מסיבי עד כדי כך שירדתי במשקל. כשמנסה יום כן יום לא-עצירות מבינה שעל פניו הפניה לכרורג נראית מוגזמת אבל מאוד מפחידה אותי התחושה של לחץ בבטן וחוסר יכולת לתת יציאה כי אין את התחושה בפי הטבעת. כאמור ברקע פיברומיאלגיה. האם יתכן כי נגרם נזק שלא מאפשר את היציאה ? כאמור הומלץ לי רזולור. האם לדעתך יכול לסייע ? המצוקה באמת רבה כי הייתי מורגלת ביציאה כל יום ופתאום הכל משתנה. אודה לעזרתך.
לקחת 2 מנות נורמלקס יחד עם קונסיל - נשמע לי מעט מוגזם. לפי תיאורך נשמע לי שאת עושה שינויים דראסטיים במינונים של מרככי הצואה. מציע לנסות ולמצוא את המינון האופטימלי שאינו גורם לעצירות או שלשול.