משחה לפיסורה התחלתית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנה אצלי פיסורה קטנה בשלב ראשוני. א.ניתנה לי משחת ניפדיפין למריחה 3 פעמים ביום. השאלה- האם ניתן להחליף את הניפדיפין ברסטוג'סיק , שלפי ידיעתי צריך לשים רק פעם ביום (האם נכון)?, והאם אז היעילות טובה יותר, זהה או נחותה? ב.כמה זמן מומלף לשים את המשחות? בתודה
שלום אייל, ניפדיפין יש לשים 4 פעמים ביום ולא 3 לצורך קבלת אפקט מקסימלי. רקטוג'סיק מורחים פעמיים ביום ולא פעם אחת. היעילות של שתי המשחות דומה, אך לרקטוג'סיק ישנה תופעת לוואי של כאבי ראש חזקים בחלק גדול מהחולים. את שתי המשחות יש למרוח חודש וחצי (45 יום) רצוף, ובמידה ויש שיפור, אז עוד 45 יום - סה"כ 3 חודשים.