פיסורה ורקטוג'סיק
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני קצת יותר מחודש הייתה לי פיסורה והרופא רשם לי רקטוג'סיק, השתמשתי במשחה בערך שבועיים והדימום, והכאבים פסקו. השבוע חזרו לי הכאבים בזמן היציאה ואחריה ויש לי צריבה נוראית בזמן יציאה. אין דימום. אני יכולה לחזור ולהשתמש באותה המשחה? (רשום שמותר עד 18 רק מפתיחת השפורפרת) למה הפיסורה חזרה ולא נרפאה לחלוטין? איך אני יכולה לטפל בזה שלא יחזור? תודה
בוקר טוב, הטיפול בפיסורה נמשך חודשיים - שלושה ולא שבועיים. את המשחה צריך למרוח לפחות 6 שבועות (גם אם יש שיפור לפני כן), ואם יש שיפור, להמשיך עוד 6 שבועות - סה"כ 3 חודשים.
אם כן, לא ענית האם ניתן לחזור ולהשתמש באותה השפורפרת? (רשום שמותר עד 18 רק מפתיחת השפורפרת)