כאב חד לאחר יציאה יום לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נותחתי אתמול (ביום רביעי) ע"י מנתח שאתה מכיר טוב... לאחר יציאה רכה ויחסית לא כואבת (בפעם השנייה ביום שלאחר הניתוח) הרגשתי כאבים עזים מאוד אפילו יותר מזריקת ההרדמה המקומית. הכאב הגיע מכיוון עצם הזנב, שם יש לי שטף דם מזריקת ההרדמה. הכאבים היו בלתי נסבלים אך עברו לבד אחרי כ20 דקות (בנוסף לקחתי אדקס שאולי עזר). האם צפוי שטף דם כתוצאה מהזריקות? (זה הכאב היחיד מהניתוח חוץ מלאחר היציאה הזו) נשמע לך סביר כאב כזה? האם יש לי משהו לעשות כדי למנוע כאב כזה לאחר היציאה הבאה? לאחר היציאה הראשונה לא סבלתי מכאב מיוחד.
ערב טוב, לאחר הזריקות יתכן שיש שטף דם (המטומה) באזור ההזרקה וזה יכול לכאוב. בהחלט מומלץ לקחת משהו נגד הכאבים, והם אמורים לפחות מיום ליום.