סובלת !!!!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מאניזמוס שגורם לפיסורה ממנה אני סובלת שנים רבות. טיפול ביופידבק לא פתר את בעיית האניזמוס, וניתוח לא פתר לי את בעיית הפיסורה (היא חזרה תוך ימים ספורים). כמו כן - נפידיפן כבר מזמן לא עוזר, וגם לא נורמלקס. אני סובלת מפיסורה מזה 7 שנים ומיואשת. ניתוח נוסף לא בא בחשבון (שכן נשארתי עם תופעות לא נעימות מהניתוח שעברתי) ובכל מקרה - לא יעזור, שכן הבעיה היא תפקודית, וכל עוד יש לי אניזמוס - תמשיך להיות לי פיסורה. האם נותרה עוד אופציה או שמיציתי את כולן ואין מה לעשות יותר ???
נשמע לי שמיצית את רוב הטיפולים שיש. הטיפול באניזמוס אינו ניתוחי אלא ביופידבק, ולכן אינני מופתע שהניתוח לפיסורה לא עזר. הפיסורה היא התוצאה ואין כל היגיון לטפל בה לפני שמתגברים על בעיית האניזמוס.