פיסורה ושילשולים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנתים היו לי שילשולים ממושכים , עברתי הרבה בדיקות כולל קולונוסקופיה - הכול היה תקין . לא זוכרת איך... אבל זה עבר. לפני חודשים שיניתי תזונה לשבועים- שלוש - אחלתי הרבה ירקות, אקטיביות, ביצים, תפוחים (לא אכלתי בשר). משהו השתבש והתחלתי לשלשל עד פעם. יש לי יציות 4-3 פעמים ביום ובדרך כלל זה די נוזלי . לפעמים אפילו קשה להתאפק. כן, אחרי שבועם חזרתי לאכול רגיל - אספתי בשר, לחם אבל יציות כמו שהיו לא חזרו. מה אלי לעשות? מה זה יכול להות? עד פעם לעשות קולונוסקופיה? איו במשפחה מחלות מעים . בדיקות דם צואה תקינות. שילשולים עשו לי פיסורה כבר שבועיים וחצי ,כואבת ואני מורחת ניפידיפין + אמבטיות 3 פעמים בוים. בינתים לא רואה שיפר משמעותי . האם אפשר לרפאה את הפיסורה כשיש שילשולים ? האם ניפידיפין יכןל לגרום ללא התאפקות לצואה? מה אתה ממליץ ? תודה
שלום לילה, הטיפול בפיסורה כולל הסדרה של היציאות (שלא יהיו קשות ולא יהיו רכות מדי) בשילוב עם ניפדיפין למשך חודשיים-שלושה לפחות. תשקיעי בהסדרת היציאות והימנעות משלשולים ועצירות. הרושם שלי הוא שהבעיה העיקרית שלך עכשיו היא השלשולים ואילו הפיסורה היא התוצאה.
תודה רבה על התשובתך , האם להוסיף בניפייבר כדי לספוג שילשול נוזלי ושמן פרפין ?