פיסורה ושילשולים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני שנתים היו לי שילשולים ממושכים , עברתי הרבה בדיקות כולל קולונוסקופיה - הכול היה תקין . לא זוכרת איך... אבל זה עבר. לפני חודשים שיניתי תזונה לשבוע- שבועים - אחלתי הרבה ירקות, אקטיביות, ביצים, תפוחים (לא אכלתי בשר). משהו השתבש והתחלתי לשלשל עד פעם. יש לי יציות 2-3 פעמים ביום ובדרך כלל זה די נוזלי . לפעמים אפילו קשה להתאפק. כן, אחרי שבועם חזרתי לאכול רגיל - אספתי בשר, לחם אבל יציות כמו שהיו לא חזרו. מה אלי לעשות? מה זה יכול להות? עד פעם לעשות קולונוסקופיה? איו במשפחה מחלות מעים . בדיקות דם צואה תקינות שילשולים עשו לי פיסורה כואבת אני מורחת ניפידיפין + אמבטיות 3-4 פעמים בוים. בינתים ללא שיפר בכלל האם אפשר לרפאה את הפיסורה כשיש שילשול ? גסטרו שלי רוצה לעשות קולונוסקופיה כדי לשלול דלקת אני מפחדת לעשות את זה כשיש פיסורה פועלת וטריה מה אתה ממליץ ? תודה
ראשית, סליחה על העיכוב בתשובה - הייתי בכנס בחו"ל. ממליץ לעשות קולונוסקופיה. הפיסורה לא אמורה להפריע לכך. בהצלחה.