הכנה לקולונו
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עלי לעבור בדיקת קולונו. בעבר אובחנתי בקרוהן ומטופלת ב-4 גרם פנטסה ליום. ההכנה לבדיקה מלבד דיאטה מיוחדת כוללת לקיחת 2 כדורי לקסדין בערב החל משלושה ימים קודם (ביום השלישי לפני הבדיקה בערב וביום השני לפני הבדיקה בערב) ושתי שקיות פיקוסלקס מהצהריים יום לפני הבדיקה. שאלותי: 1. כיצד עלי לקחת את הלקסדין והפנטסה ? כמה זמן עלי להפריד בינהם ? את הפנטסה אני לוקחת לאחר האוכל. איך נלקח לקסדין ביחס לאוכל ? 2. מבקשת לשאול לגבי פיקוסלקס כי לא ברור לי מהעלון: האם יש לערבבו במי ברז שקוררו קודם או ישירות מהברז ? האם ביום שלוקחת פיקוסלקס בשתיים בצהריים אוכל לקחת בסביבות עשר בבקר פנטסה ? תודה רבה על ההתייחסות
למחלת קרוהן אלא רק למחלת קוליטיס. בהצלחה בבדיקה.
שלום רוני, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה, אלא בתחום גסטרואנטרולוגיה.