פיסורה בזמן הריון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' אני במשך כ 6 שנים סובלת מפיסורה, בכל התפרצות אני מורחת ניפדיפין ולוקחת אגיולקס ושמן פראפין ולאחר מס' שבועות של סבל , זה חולף. הסיבה שלא עברתי ניתוח מכיוון שהפרקטולוג הסביר לי שלידה/הריון/ הנקה עלולה להשיב את הפיסורה. בימים האחרונים הפיסורה תקפה אותי שוב, כשאני בתחילת הריון(שבועות ראשונים). האם ישנה בעיה ליטול את התכשירים שציינתי לעיל.
שלום מיכל, אין בעיה להשתמש בתכשירים שציינת בזמן הריון. חשוב לדעת שלא מומלץ להשתמש בשמן פאראפין במשך זמן רב (מעל חודשיים) כי זה מפריע לספיגה של ויטמינים שונים ממערכת העיכול, גם זבמן הריון וגם ללא קשר להריון. אני בד"כ ממליץ על שמן פאראפין לחודש ולא יותר.