כאבים לאחר סיגמואידוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 45. עשיתי השבוע סיגמואידוסקופיה (עקב רקע משפחתי של פוליפים) והיו לי כאבים תוך כדי הבדיקה. הרופא טען בסוף הבדיקה שיש לי מעי מפותל וספסטי והכאבים היו עקב כך שהוא הזרים אויר למעי. לסיכום הוא ציין שהכל תקין אבל שעקב הרקע המשפחתי של הפוליפים, יש לי קרעים במעי. כמו כן, מאז הבדיקה יש לי קצת כאבים חולפים בבטן העליונה. שאלותיי הן: 1. האם הכאב בבטן העליונה הוא טבעי לאחר סיגמואידוסקופיה או שעליי ללכת להיבדק? 2. למה התכוון הרופא כשדיבר על קרעים במעי עקב הרקע המשפחתי? בברכה
שלום ירון וסליחה על העיכוב בתגובה, אינני יודע מה הכוונה ב"קרעים במעי על רקע משפחתי" אין דבר כזה. כאבים ממושכים לאחר בדיקה כזו אינם ממצא תקין וכדאי לגשת ולהיבדק.