שלום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי , ביצעתי עקב התקפים מרובים של שלשולים /הקאות לסירוגין וירידה במשקל , crp מוגבר בהתקף. גסטרוסקופיה וקולונוסקופיה אשר הדגימו ארוזיות בקיבה ובמעי הדק , בביופסיה נמצאה דלקת כרונית במעי הדק. מה זה אומר מבחינתי ? (אני ממתינה לגסטרואנטרולוג בעוד חודש) אם לא ניתן לתת אבחנה משוערת , האם אני צריכה להמנע ממזון מסויים למהלך החודש כדי להמנע מהתקף?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, הכתובת שלך היא אכן גסטרואנטרולוג. יתכן שאת סובלת ממחלת קרוהן אך לא ניתן לדעת בוודאות על סמך מה שכתב בלבד. תשתדלי להימנע ממזון מטוגן או חריף עד לבדיקת הגסטרואנטרולוג. בהצלחה