רעיון כיצד אפשר להתגבר על בדיקת CT לאחר כריתת רקטו
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עברתי ניתוח כריתת רקטום לפני כשנה וחצי ולאחר מכן חוברתי לסטומה במהלך כחצי שנה ולאחר מכן עברתי ניתוח להסרת הסטומה. מאז חיי אינם חיים כי אני צריך להיות צמוד לשירותים ואינני יכול לצאת מהבית. לפני כשבועיים הייתי בביקורת אצל הרופא שלי והוא מכריח אותי לעשות CT חזה בטן ואגן. כמובן שיש לי בעיה גדולה עם שלשולים ואני מבין שהחומרים שלוקחים משלשלים - האם יש איזשהו רעיון כיצד למנוע את השלשול? זו תהיה מבחינתי קטסטרופה אם יהיה לי חוסר שליטה בבית החולים לקראת הבדיקה. עשיתי קולונוסקופיה אחרי הניתוח וההכנה הייתה איומה אבל לפחות זה היה בבית לפני הנסיעה. תודה רבה מראש.
שלום דייב, אין לי תשובה טובה לשאלתך. מציע פשוט להיות קרוב לשרותים. בהצלחה.