פיסורה ויציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני עברתי לפני כמעט שנה ניתוח פיסורה. לאחרונה יש לי קושי ביציאות והם קשות. אני מקפיד לשתות כל יום 2 ליטר מים, לאכול פייבר 1/ברנפלקס ושותה בנפייבר. כמו כן אני משתדלת לאכול הרבה ירקות יש לציין שהתזונה שלי לרוב ללא שינוי, אם כך מדוע הקושי הזה נוצר כיצד אני יכולה לטפל בקושי הזה ? יש לי יציאה אחת ליומיים
ערב טוב, רוב האנשים חושבים שעצירות נגרמת בגלל בעיות בפי הטבעת - פיסורה, טחורים וכד'. האמת היא הפוכה: רוב הפעמים הסיבה לעצירות היא תזונתית ועקב עצירות נגרמות בעיות בפי הטבעת. אם עכשיו הופיעה עצירות חדשה צריך לפנות לגסטרואנטרולוג לברר את הסיבות לעצירות. בהצלחה