התייעצות דחופה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני סובלת מכאבים חזקים בפי הטבעת כבר ארבעה ימים. מעולם לא קרה לי בעבר. ראיתי שיש לי באיזור נפיחות, והיה דם לפני יומיים. לפי מידע ברשת זה נראה כמו טחור חיצוני. זה הופיע אחרי כמה ימים של עצירות ממושכת. 1. האם זה יכול לעבור לבד או שאני חייבת ללכת לרופא? 2. האם אפשר לקבוע תור ישירות לפרוקטולוג או שקודם לרופא משפחה? 3. אשמח לכל עצה, אני כרגע סובלת מכאבים ומתקשה אפילו ללכת כמה צעדים. תודה רבה, קרן
שלום קרן, אם הכאבים והנפיחות מתגברים, לא הייתי ממליץ להמתין אלא לגשת להיבדק ללא דיחוי, אפילו בחדר המיון הקרוב. אם מדובר בטחור חיצוני עם קריש דם - יכול לעבור לבד, אבל אם מדובר באבצס למשל, יש צורך בניתוח. לצורך הבדלה בין שתי האבחנות האלה יש צורך להיבדק.