לחצים חוזרים באזור הרקטום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלוש וחצי שנים עברת ניתוח כריתה חלקית של הרקטום באורך כ 9 סמ קרוב ליציאה. בגלל סרטן מעי הגס. לאחר הכריתה לא היה צורך בטיפולים. יש לי כ 6-10 יציאות ביום. בימים האחרונים אני סובל מכאבים חזקים מאוד שללחץ לאזור הרקטום, ביום ובלילה כאשר זה קורה קשה לעמוד. מה הפתרון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני, אתה צריך לפנות לפרוקטולוג בכדי שיעשה בדיקה שנקראת רקטוסקופיה - הסתכלות לתוך הרקטום, וזאת כדי לוודא שהכל בסדר באזור ההשקה של המעיים. לפעמים עם הזמן נוצרת היצרות באזור הזה (נוצרת צלקת באזור הכריתה), ויתכן אף מצב חמור יותר של חזרה של הגידול. חובה להיבדק ללא דיחוי. חג שמח.