פיסורה אחרי לידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מפיסורה אחרי לידה,כבר שנה וחודש.הייתי אצל פרוקטולוג והוא נתן לי משחת ניפדימין שלא עזרה.יש משחה אחרת ממולצת שאפשר להשתמש? היות ואני ממש מנסה להמנע מניתוח
ערב טוב חנה, הפיסורה שלך כרונית וסיכויי ההצלחה של טיפול שאינו ניתוחי יורדים ככל שחולף הזמן. ניפדיפין יש למרוח 4 פעמים ביום במשך חודשיים - שלושה לפחות ברציפות וללא הפסקות, וזאת יחד עם ריכוך היציאות ע"י תוספי סיבים ושתיה מרובה. ככה עשית? אם לא, תנסי. האלטרנטיבה היא משחת ניטרוגליצרין או בשמה המסחרי רקטוג'סיק אותה יש למרוח פעמיים ביום , גם כן לחודשיים - שלושה. יכולה להיות לה תופעת לוואי של כאבי ראש חזקים והיא אסורה לחולים עם מיגרנה. בהצלחה.