לאחר ניתוח אבצס בעצם הזנב דחוף!!!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום רב בחצי שנה האחרונה עברתי שלושה ניתוחים ניתוח אפצס פראנאלי , ניתוח פיסטולה פראנאלי, וניתוח אפצס בעצם הזנב. כל הניתוחים היו בטווח של כ חודשיים אחד מהשני שזהו הזמן שבו ההיתי בהחלמה מהם. היום אני עדיין בהחלמה מנתוח האחרון בעצם הזנב שהיה לפני כחודש ימים. לפני כיומיים הופיעו לי כמו אבססים גם באזור עצם הזנב מסביב לפתח הניתוח הקיים עם הפרשות אבל מועטות מאוד. בנוסף הופיע לי לפני יומיים נפיחות מאוד גדולה שהיום בספונטני היא התחילה להתנקז בכמות מאוד גדולה ולאחר הניקוז הופיע חור בקוטר של 2 ממ שנשאר פתוח וכל הזמן מפריש. האם עלי לתת לזה הזדמנות לעבור לבד או שעלי לפנות שוב למיון????? ביום שלישי הקרוב אני מוזמן לביקורת אצל הרופא המנתח שלי האם לחכות עם זה ליום שלישי??? אודה לך על תשובתך בברכה דרור
שלום דרור, אם אין לך חום או כאבים חריגים, לא חובה לרוץ למיון ואפשר להמתין לביקורת המתוכננת. תרגיש טוב