ניתוח לפיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,מזה שנים סבתי בת ה 65, סובלת מטחורים והחמירו לפיסורה. היינו אצל רופא שהמליץ על ניתוח. (היא ניסתה את המשחה נפידין עם לידוקאין) ולא עזר. שאלתי היא כזו,האם יש אפשרות לטפל ללא פעולה כירורגית? קראתי כי הניתוח הינו בלתי הפיך שכן חותכים חלק מהשריר ויש סיכון באי שליטה על סוגרים. האם יש טיפול שאתה מכיר לפני שעושים את הניתוח?
שלום יעל, הטיפול בניפדיפין הוא ל-2-3 חודשים לפחות. יש למרוח את הג'ל 4 פעמים ביום לפני שמכריזים שהטיפול נכשל. אם האמת אין שיפור ניתן להחליף את המשחה למשחת ניטרוגליצרין - רקטוג'סיק ולנסות אותו לעוד חודשיים לפחות. אני הייתי נזהר בניתוחי פיסורה לנשים מבוגרות בדיוק בגלל הסיבוך שציינת.