ג'ל ניפדיפין לטחורים וסיכוניו/סידן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה מראש יש לי מרשם לג'ל NIFEDIPINE 0.2% שאני רוצה גם להחדיר לטחורים. הבנתי מרוקח שמותר. ראיתי ששייך לקבוצת התרופות חוסמי תעלות סידן . יש לי בריחת סידן משמעותית ומטופלת,למרות שאני בן 50. 1.האם גורם בצורה משמעותית למניעת ספיגת סידן או לבריחתו? 2.האם יכול לעזור להקטנת הטחורים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, עקרונית, ג'ל ניפדיפין אינו מיועד לטיפול בטחורים, למרות מה שאמר לך הרוקח, ולכן איני יכול להמליץ על תרופה זו כטיפול סטנדרטי מקובל בטחורים. למרות האמור, אין קשר בין תרופה זו לבין בריחת סידן. תרגיש טוב