טיפול בטחורים בהריון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני סובלת לעיתים דחופות פעם מפיסורה ופעם מטחורים ונמצאת במעקב אצל רופאה כירוגית .אני בהריון מתקדם בשבוע 34 . לפני כשבועיים הופיע טחור עם קריש דם וקיבלתי טיפול של קומפקס מי מלח אנגלי + משחה פרוקטוגלבינול . הטיפול עד כה לא שיפר את מצבי . השלות שלי הם : האם ניתן לשתות מדי לילה פגלקס ?האם יש טיפול יותר אגרסיבי ? והאם ניתן למנוע החמרה בלידה ? האם זה מסוכן בלידה ?
ערב טוב אפרת, 1. אפשר לשתות פגלקס בלי בעיות. 2. יש הרבה טיפולים יותר אגרסיביים אך בד"כ עדיך להמתין עד לאחר הלידה. 3. להקפיד על יציאות רכות, אבל יש סיכוי שתהיה החמרה לקראת הלידה. 4. לא מסוכן.