הירשפרונג ופגלקס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שנתיים וחודשיים. עם בעיות עצירות, די מאז שהוא נולד. עכשיו הפנו אותי לרופא מומחה בעניין חשד להירשפרונג, והתור הוא רק בעוד חודש. בינתיים הוא עם פגלקס, ויש הטבה. אני מבינה שהטיפול בהירשפרונג הוא אך ורק כירורגי. האם זה שיש הטבה בעת הפגלקס, יכול להעיד שזה לא הירשפרונג?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בתיה, אני לא כירורג ילדים אך התשובה לשאלתך היא שלילית. גם חולה עם הירשפרונג עשוי לחוש הטבה עם תרופות מרכות צואה שונות, אך יש סיבות רבות אחרות לעצירות בגיל שנתיים כאשר הרבה יותר שכיח רגישות למזונות שונים (בייחוד חלב פרה). ניסיתם לשנות את התזונה שלו ?