האם יש סיבה לקולונוסקופיה?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחור בן25 שסובל שנים מאי סדר ביציאות בעיקר עצירות. סובל גם מגזים,חומציות מוגברת,יובש בגוף, אין כאבים מיוחדים. המשפחה בעסקי הרפואה האלטרנטיבית ולכן אובחנה בעיה של פטריית קנדידה(שלא ממש קיימת ברפואה המודרנית). שוב אציין שזו בעיה של 8 שנים לפחות. אין בעיה משפחתית ידועה של סרטן בקיבה או במעי. האם יש איזשהי סיבה לעשות קולונוסקפיה רק כדאי לוודא שהכל בסדר שם בפנים? אני יודע שאני צעיר אבל אני מחשיב את המצב שלי כשונה לחלוטין מאחרים בגיל שלי. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, לפי הפרטים שמסרת, אינני רואה סיבה רפואית לביצוע קולונוסקופיה.