פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שישנה טכניקה של ניתוח פיסורה בלייזר- לפי הפרסום לפחות היא מאוד מוצלחת והיצרון שלה הוא שאין חיתון של השריר (או משהו כזה) ובכך זה מונע את הסיכון של נזק שיש בניתוח פיסרוה רגיל. הם אתה מכיר את הטכניקה? מה דעתך עליה והאם אתה גם מנתח בטכניקה זו?
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, אני לא מכיר ניתוח לפיסורה שמבוצע בלייזר. אשמח אם תשלח/י לי את הפרסום שראית בעניין זה.
להלן קישור ממרפאת הרופא שמדבר על ניתוח פיסורה בלייזר. מה שלא ברור לי הוא שזהו המום היחיד שלפחות אני ניתקלתי באיזכור פרוצדורה זו וממה שמוזכר באתר הנ"ל הפרוצדורה הזו מהוללת ומתוארת כהרבה יותר טובה מניתוח רגיל.