גולה בליטה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבעלי יש קריש דם גדול לא יודעת איך להגדיר לא יודעת האם זה טחור או לא נמצא ברור ליד פי הטבעת די גדול בתחילה הרופא הכללי נתן לו פרוקטוגליבנול ולא עזר לדעתו זה היה אמור להתכווץ עבר שבוע . היום היינו אצל כירורג קיבל משחה טובה שמרגיעה וקיבל גם נרות בשם רפאסאל 500 מ"ג . קראתי בפורם רציתי לדעת האם יכל להיות הרופא אמר שזה דלקתי שיש לו קרוהן. בעלי עבר לפני שש שנים אירוע מוחי ולוקח אספרין...... האם זה בכלל טחור? ב-2/5 תכננו לנסוע לירושלים ליומיים הרופא אמר לנו לבטל. אשמח לשמוע את תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
ראי את תשובתי לשאלתך המאוחרת יותר