קושי להתאפק
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שנה-שנתיים אני סובל מבעיה מביכה של קושי שליטה בפי הטבעת (לא מצואה, אלה מגזים, כי אובחן אצלי גם מעי רגיז) יכול להיות שזה בגלל שסבלתי מעצירות זמן רב והייתי צריך להתאמץ בצרכים שלי ובגלל זה פי הטבעת התרחב או שבגלל זה התחילה לי קושי שליטה בפי הטבעת? ניסיתי לעשות תרגילים לחיזוק השרירים אבל שום דבר לא עזר, אני בן 16 אם זה משנה, ואני מתבייש לדבר עם ההורים שלי על זה אז אני שואל פה, בבקשה עזרה, תודה מראש
שלום רב, יש סיבות רבות להפרעות בשליטה על היציאות, אבל הן מצטמצמות בגילך. אני מציע לגשת ולהיבדק ע"י כירורג קולורקטלי בכדי לדון באפשרויות הטיפול השונות, ועקב היותך קטין, תהיה חייב להגיע עם הוריך.