פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה חודשים לקיתי בפיסורה טופלתי בניפדפין ונורמלקס והכאבים נעלמו. לאחרונה יש לי לעיתים דימום בזמן הניגוב. אין לי כאבים לאחר יציאה. הייתי אצל הכירוג והוא אמר שיש לי פיסורה אחורית עם תג עור והוא ממליץ על ניתוח. אני לא סובל מכאבים ומבעיות אחרות האם אפשר לחיות כרונית עם פיסורה?
בוקר טוב, פיסורה היא מצב (שים לב שלא כתבתי "מחלה") שאינו מסכן את חיי החולה. לצורך ההשוואה, לא מדובר בסרטן, וזה לא הופך לסרטן. הבעיה היחידה היא הפרעה לאיכות החיים של החולה. במידה ואיכות החיים היא סבירה, אפשר להמשיך לחיות עם המצב עד 120, בדיוק כמו שיש אנשים שחיים עם טחורים. חשוב להקפיד על יציאות רכות, ואם אין כאבים תמידיים אלא רק דימום מדי פעם - אפשר להמשיך לחיות גם ללא ניתוח. בהצלחה.