שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר פרסון אני בת 34 חליתי בסרטן בצואר הרחם עברתי הקרנות פנימיות + חיצוניות וכמות גדולה ובעוצמה רבה כתוצאה מכן נוצר לי חסימות מעיים חלקיות והדבקויות בקיבה עיבוי כלי דם במעי ונכון להיום גם חור בין המעי לנרתיק(דליפת צואה מהנרתיק) אני שוקלת 40 ק"ג ויש לי חוסר חלבון ואין אפשרות לנתח כי המקום לא היתאחה נאמר לי שיש אפשרות טיפול בתא לחץ אבל יש קרטריונים ללהתקבל אבקש אם תוכל להגיד לנו ולהסביר מה הקרטריונים ומה אפשרות טיפול שיש בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב תרצה, תקראי את התגובה שכתבתי לחנה (שתי תגובות מתחת לשאלה שלך). אני מניח שמושא השאלה זה את כי הסיפור שלה ממש זהה.