פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מפיסורה מזה כ3 שנים בערך כאשר סובלת מהתקף משמעותי אחת לשנה+-, כשאני מקפידה על שתיה מרובה ופילות גופנית אין בכלל זכר לפיסורה. התחלתי טיפול לפני כשנה וחצי ע"י משחת רקטוג'סיק וסבלתי מכאבי ראש בלתי נסבלים, הפסקתי על דעת עצמי את הטיפול אחרי 3 מריחות בערך. התקף הכאבים האחרונים היה היום בבוקר למשך שעה של כאבי תופת. הייתי רוצה לדעת מה צריך להיות הצעד הבא שלי. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילית, אלטרנטיבה לרקטוג'סיק היא משחת ניפדיפין 0.2% - nifedipine, אותה יש למרוח 4 פעמים ביום לחודש וחצי. תנסי. זו משחה שהרוקח צריך לרקוח לפי מרשם.