"כדורית" בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מתקרב לגיל ארבעים וסובל מטחורים לסירוגין במשך שנים רבות. לפני כ 15 שנה עברתי טיפול של קשירת טחורים אולם הוא לא שינה הרבה. מזה כמה חודשים אני שם לב שמדי פעם, בתכיפות גבוהה למדי ובעיקר כאשר היציאות קשות או חומציות, נוצרת מעין כדורית קשיחה שמפעילה לחץ על פי הטבעת וגורמת לכאב. בלחיצה על הכדורית היא "נדחפת" חזרה פנימה. האם יתכן שזהו טחור כלוא או קריש דם? ומה ניתן לעשות? תודה
בוקר טוב אמיר, אתה מתאר תמונה קלאסית של טחור חיצוני שמתנפח בזמן יציאה קשה. הפתרון הוא ריכוך של היציאות ע"י מזון עשיר סיבים תזונתיים ושתיה מרובה.
קראתי במס' פורומים על אנשים שבצעו זאת עצמאית הדיעות חלוקות לכאן ולכאן אך מתייחסות בעיקר לנושא כאב ודימום, שאינם מטרידים אותי, החשש היחיד שלי הוא זיהום או דימום בלתי פוסק