פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הנני סובלת מפיסורה עם פצע רגיש ועמוק, הרופאה ממליצה על ניתוח אך אני לא ממהרת. נכון להיום כל המשחות שקיבלתי מהרופאה אלו היו סטרואידליות, מחיפוש שערכתי באינטרנט, ישנן גם משחות שאמורות להרפות את השריר המכווץ, ניפידיפין וניטרוגריצלין, האם לבקש ממנה משחות כאלו? בינתיים אנימשתמשת בפרוקטוצורין.. אודה להיענותך
בוקר טוב, בהחלט. משחות סטרואידליות אינן מקובלות בטיפול בפיסורה - בהנחה שזו אכן האבחנה. הטיפול הוא או משחת ניפדיפין או משחת ניטרוגליצרין. בקופות החולים ישנה משחת ניטרוגליצרין ושמה רקטוג'סיק - Rectogesic. יש למרוח אותה פעמיים ביום על פי הטבעת למשך חודש וחצי והיא אסורה לחולים הסובלים ממיגרנות. לאלה מומלץ להשתמש בניפדיפין - 0.2% ואותה יש למרוח 4 פעמים ביום לחודש וחצי. בהצלחה.