כאב בטן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחותי יש לה כאבי בטן בפרט בצד ימין (שתמיד חושדים שזה דלקת תוספתן) מזה מספר שנים ובהתקפות. לידיעה, היא עברה לפני 8 שנים כריתת רחם ושחלות בעקבות סרטן שחלות וכן עברה טיפול כימותרפי. הרופאים לא יודעים מדוע יש לה כאבים. רופא גאסטרו שלח אותה לבדיקות דם ולהלן התוצאות: atypical panca - גבולי ASCA IGG- 3.1 ASCA IGA - 2.2. מה הכוונה שיש לה atypical panca גבולי ? והאם יש טיפול ? האם זו מחלת הקרוהן ?כיוון שיש לה התקפות של כאבי בטן בצד ימין מזה זמן רב.
שלום יהודית, עקרונית, הפורום הזה עוסק בכירורגיה של מחלות מעי דלקתיות. בנושא פיענוח תשובות מעבדה כאלה אני מציע שתפני לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה. בהצלחה