פיסורה או ורידים?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי שנה של ניתוח לכריתת רחם. במהלך כל השנה אני סובלת מפיסורה ודימום בפי הטבעת בכל יציאה. הבעיה התחילה אחרי הניתוח ולא משתפרת מאז. קבלתי משחות שלא ממש עזרו לאורך זמן. אני מתעוררת כל לילה מגירוד עז בפי הטבעת. כל יציאה שורפת מאד, גם אם הכל בסדר ואין עצירות או קושי ביציאות. לאחרונה חלה החמרה נוספת, מהסתכלות נראה כי יש כמו ורידים מסביב לפי הטבעת. האם מדובר בטחורים? או בורידים ? למי עלי לפנות?
בוקר טוב, עקרונית, קשה לתת אבחנה ללא בדיקה גופנית. הכתובת שלך היא פרוקטולוג. בהצלחה
שלום ד"ר, תודה על תשובתך. במוקד של מכבי אמרו לי שכירורג הוא פרוקטולוג. האם זה נכון? האם מספיק לפנות לכירורג? לפני שאני מזמינה תור רציתי לדעת למי להזמין. ערב מצוין