דימום לאחר צואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, אני בת 34 סובלת לאחרונה (כחודש לסרוגין) מדימום מהרקטום לאחר צואה. בהתחלה זה החל לאחר צואה קשה, אח"כ הרגשתי טחורים וכעת כבר אין טחורים לפחות לא נראה לעין, אך קיים דימום לאחר צואה ולעיתים כאבי בטן תחתונה. מה עלי לעשות? תודה מראש!
ערב טוב דניאל, עליך לפנות לבדיקת פרוקטולוג בכדי לקבל אבחנה מדוייקת. רוב הסיכויים שאכן מדובר בטחורים ואז הטיפול השמרני המומלץ הוא ריכוך היציאות ע"י מזון עשיר סיבים תזונתיים ושתיה מרובה. במידה והתסמינים ממשיכים לאחר מספר חודשים, ניתן לשקול התערבות יותר פולשנית - גומיות או אפילו ניתוח במידת הצורך. אבל קודם כל אבחנה!