לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 7 שבועות לאחר ניתוח פיסורה חיתוך צד ועדין יש אי שליטה קלה במשך השעתיים הראשונות לאחר יציאה. (צואה נוזלית קלה)ולאחר זה ניפסק א. האים זה יחלוף לאחר שהשריר הסוגר הפנימי נצרב ב. כמה זמן לוקח לשריר להצרב תודה מראש
שלום דנה, זמן ההחלמה הממוצע לאחר ניתוח כזה הוא 6 שבועות, אך זה יכול לקחת לפעמים יותר זמן. הסוגר הפנימי לא "נצרב" אלא מצטלק. אם הסימנים שאת מתארת הם במגמת שיפור, הייתי ממתין עוד שבועיים - שלושה ואחרי זה פונה למנתח שלך עם השאלה. אם לא מדובר במגמת שיפור, אז אין מה להמתין ומומלץ לפנות אליו עכשיו. בהצלחה
האים ניתן לעשות משהו כדי לזרז את ההחלמה של השריר כדי להפסיק את הדליפה הקלה תודה מראש