לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
10 ימים לאחר ניתוח פיסורה- אם מרגישים טוב- א.מתי מותר לחזור לפעילות גופנית (הליכה מאומצת ספורטיבית והרמת משקלות קלה?) ב. לאחר כמה זמן ניתן להגיד שהפיסורה עברה לחלוטין? ג.האם לאחר ההחלמה מצבי הוא ככל אחר או שאני בסיכון גבוה יותר לחלות שוב בפיסורה? ד. מה הסיכון שהפיסורה תחזור? בתודה מראש
בוקר טוב שלום, עקרונית, את כל השאלות האלה אתה צריך להפנות לכירורג שניתח אותך. אם הדיון הזה עדיין לא התקיים ביניכם, אז שאל את זה בביקורת שתהיה לך לאחר הניתוח. אין מניעה לעסוק בכל פעילות במידה והיא לא מחמירה את הכאבים. 6 שבועות הוא זמן החלמה ממוצע. הסיכון לחזרת הפיסורה הוא עד 5%